متن اهنگ لباس خیانت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستای گلم!!!به وبلاگم خوش اومدین من فرشاد هستم 18سالمه واین وبلاگو توتاریخ 2بهمن 1393 ساختم امیدوارم لذت ببرید دوستون دارم

دوستان عزیز...وبلاگم چطور بود؟

تبادل لینک هوشمند

 

صدای تنها

 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1





تماس با ما

کد ساعت با طرح قلب*



کد جمع کردن گوشه های عکس

ابزار وبلاگ نويسي

کد هدایت به بالا



کد سایه دار کردن عکس

ابزار وبلاگ نويسي

.

کد بارش برف

كد ماوس

 ابزار وبلاگ نويسي

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



صفحه اصلی
پروفایل مدیر
تماس با من
ارسال نظر سریع
سرور مجازی دانلود آهنگ جدید ایرانی سرور مجازی نینجا والت فروشگاه ساعت دیواری کش ورزشی تن تاک

آمار مطالب

:: کل مطالب : 115
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مطالب غمگین/دلشکسته/جدایی/ناامیدی/...

متن اهنگ لباس خیانت
1 بهمن 1393 ساعت 20:47 | بازدید : 260 | نوشته ‌شده به دست FARSHAD_H_DARbeDAR | ( نظرات )

 

متن آهنگ لباس خیانت

 

[ بهزاد پکس ]

عزیزم مبارکه بالاخره مستقل شدی
رفتی ب چ قیمتی ک منصرف شدی
از بودن من
گفتی قسمت اینو خواست
خیلی سخت بود وقتی دیدم عشقم با لباس عروسه
نه روضه نمی خونم برات
فقط بهم بگو کنار اون چجوریه شبات
از اون حال و هوات چیزی نمیدونم زیاد
راستی اون لباس سفیدتم چقد بهت میاد
اسمش لباس عروسه؟! نه تن پوش خیانته
اصلا آروم ندارم همش چشام ب ساعته
تو این موقع ها همیشه کنار من بودی
حالا اون کیه کنارت؟! نه ی خواب معمولی
من ک باورم نمیشه یکی بیدارم کنه
فقط همدرد این لحظه هام سیگارم شده
ک می سوزه مثل من
میره بیزار از هرچی
بازم ب تهش رسیدم عجب رویای تلخی

 

[ احمد سولو ]

چ حالی داره این دلم
امشب میگن عروسیته
شهر و خبر کنین بیان
عشقم داره عروس میشه
دور و ورت شلوغ شده پشت یرت چراغونی
از این همیشه بی خبر دل می کنی ب آسونی
دستاشو سفت نگیر دلم
لک زده واسه اون نگات.
انقده آتیشم نزن با لحن سرد خنده هات
برو ک بعد تو می خوام
رخت سیاه ب تن کنم
دارم میرم با خاطرات
عشق مونو کفن کنم

 

[ سامان Fp ]

7سال گذشت کنارت عذاب کشیدم
بهترین لحظه هامو من باتو سراب میدیدم
رفتی باکسی ک اصلا تو فکرم نبود
بهم قل داد و ولی پای عشقم نبود
من حسم از اون روزا تغییر کرده
طوری ک باعث شد گریه هات بی تاثیرتر شه
تو با اون شاد بودی وقتی زجه میزدم
حتی رفیقای خودم بهم سرنمیزدن
وقتی زیر ی سقف کنارش لم داده بودی
من اشک میریختم از دردای دوری
یاد اون روزا میفتم ک تو آغوشم بودی
یا اون روزا ک گفتم اگه فراموشم کنی
بی تو نمی تونم
ی جایی کم میارم آخر
تو نبودی ببینی تو سختیا من باهر
خاطره ای ک از تو داشتم دلخوش شدم
ولی حالا باید ب تو و اون روزا پشت کنم

 

[ احمد سولو ]

دستاشو سفت نگیر دلم
لک زده واسه اون نگات
انقده آتیشم نزن با لحن سرد خنده هات
.برو ک بعد تو می خوام
رخت سیاه ب تن کنم
دارم میرم با خاطرات
عشق مونو کفن کنم

 

[ بهزاد پکس ]

حالم خیلی خرابه تو چجوری تونستی
گفتم نباسی میمیرم مگه نمیدونستی؟!
ی مدتی بود همش بهونه میاورد
ازش گلایه ندارم اگه ندونه اینارو
من تموم این راهو پای پیاده اومدم
میدونم با من بودن توقع زیادی بود واست
قید همه چی و زدم من هرجوری ک بودم
این روزا رفیقامم دارن ازم دلجویی میکنن
یاد خاطراتم کنار تو ساق دوش میشه
میدونم دیگه نمی شنوه
دیگه کار لاو گوش میده
اونو تو آغوش بگیر شب حجله تِ آخه
اصلا ناراحت نشو اگه حجله مو با ی
شمع و ی چراغ خاموش تو این کوچه نشوندم
میشم مثل خودت ببین
همه میگن جوون رفت
.
هــه
.
همه میگن جوون رفت
 



فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قارتال آنلاین - ابزار امتیازدهی 5 ستاره ای

قارتال آنلاین - ابزار و قالب وب